Weer eens een Waar ben jij.nu - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Christiena Vries - WaarBenJij.nu Weer eens een Waar ben jij.nu - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Christiena Vries - WaarBenJij.nu

Weer eens een Waar ben jij.nu

Door: Christiena

Blijf op de hoogte en volg Christiena

26 Mei 2010 | Nederland, Groningen


Wie weet...

- Wie weet gaat het deze keer wel lukken om jullie via mijn waarbenjij.nu op de hoogte te houden van mijn ervaringen.

- Want wie weet gaat alles zoals gepland. En dan vertrek ik aanstaande vrijdag voor twee weken naar Uganda.

- Wie weet hoe het daar zal zijn? Ik niet... De eerste week is op zich een bekend project, maar we verblijven niet op ons oude vertrouwde stekje. Dat hotel was volgeboekt en we gaan naar een nieuw verblijf, een guesthouse. Ik weet dus niet zeker of de internetverbinding goed genoeg is om de waarbenjij.nu bij te houden, maar, wie weet.

- En de tweede week is helemaal spannend, nieuw project, nieuwe mensen, nieuwe omgeving. Een tipje van de sluier: ik ga een training geven waarin de deelnemers een bakkersopleiding ontwikkelen en ik zal bij nonnen verblijven. Geen luxe dus, weer eens het 'echte' Afrika voor mij. Genieten, dat weet ik zeker!

- Wil je meer weten? Geef dan linksonder aan dat je op de hoogte wilt blijven, dan krijg je een seintje als ik een nieuw bericht geplaatst heb.

Wie weet tot later!
Doeg,
Christiena

  • 27 Mei 2010 - 18:16

    Marjolijn:

    Lieverd, een hele goede reis en een fijne, productieve tijd in Uganda. Wij denken aan je en bidden voor je. Wie weet word je nog bakker of non :)
    Geniet!
    Liefs LA, Mar en Lente

  • 28 Mei 2010 - 06:57

    Foekje:

    Een hele goede reis!! Ik hoop, dat je het onderwijs goed op poten kunt krijgen, maar dat je vooral ook mag genieten van je tijd daar en weer gezond terug mag komen. Hoor het wel weer!

  • 28 Mei 2010 - 11:27

    JJ & E:

    Veilig aangekomen?
    Een goede tijd gewenst. We horen graag van je en zijn benieuwd.

    Zegen en bescherming

    Liefs JJ & E

  • 29 Mei 2010 - 06:44

    Sarien:

    Krijg net een e-mail bericht dat je reis er bijna opzit en dat je 12 juni terug komt :-)
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad, goed verblijf gewenst, veel plezier en succes.
    Groet'n Sarien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Christiena

Actief sinds 24 Okt. 2009
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 42991

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 20 Oktober 2015

Uganda, 3 jaar later...

23 September 2015 - 05 Oktober 2015

Benin, 18 jaar later...

15 November 2013 - 25 November 2013

Eu estou em Moçambique

09 Maart 2012 - 26 Maart 2012

Opnieuw: Tanzania!

24 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Voor de verandering: Tanzania...

23 Mei 2011 - 05 Juni 2011

Bakken en zussen

24 Oktober 2010 - 30 Oktober 2010

Oostwaarts in plaats van Zuidwaarts

28 Mei 2010 - 12 Juni 2010

Onderwijsontwikkeling in Uganda (4)

22 November 2009 - 05 December 2009

Onderwijsontwikkeling in Uganda

17 Oktober 2009 - 07 November 2009

3 weken Indonesië...

Landen bezocht: